Održana radionica o vještinama korištenja i upravljanja digitalnim medijima i društvenim mrežama u NSK

Objavljeno 31.1.2019.

U organizaciji Predstavništva Europske komisije u Republici Hrvatskoj i marketinške agencije Instinct, u Nacionalnoj i sveučilišnoj knjižnici u Zagrebu održana je prva radionica u nizu na temu vještina korištenja i upravljanja digitalnim medijima i društvenim mrežama, namijenjena djelatnicima Europskih dokumentacijskih centara i Informacijskih centara službe Europe Direct (EDIC). Nakon Zagreba radionice će se održati i u drugim gradovima u Hrvatskoj.

Voditeljica radionice bila je Nataša Blagojević iz agencije Instinct. Neke od tema radionice bile su povijest, svrha i namjena društvenih mreža, posebno Facebooka i Instagrama, strategija prisutnosti na društvenim mrežama, postavljanje ciljeva, odabir kanala, načini predstavljanja, oglašavanja i komunikacije, stvaranje plana, odabir prikladnoga sadržaja, upravljanje sadržajem i komunikacija te praćenje aktivnosti i rezultata komunikacije, promidžbe i oglašavanja.

Tijekom radionice sudionici su usvojili mnoga korisna i zanimljiva znanja koja će im zasigurno pomoći u daljnjem radu i biti znatna pomoć u poboljšanju vlastite prisutnosti i oblikovanju informacija o Europskoj uniji na društvenim mrežama, koja je u zadnje vrijeme neizostavan dio poslovanja.

Radionici su nazočile i djelatnice Europskoga dokumentacijskog centra NSK mr. sc. Blaženka Peradenić-Kotur, Ana Babić i Ivana Kežić Pucketić.